tisdag

Båda barnen sover äntligen och jag har lagt mig tillrätta i sängen och karln kom just hem från gymmet så nu blir det tv mys tills jag somnar och sen blir det till att försöka sova så mycket som det bara går innan Joel vaknar!
han tog sin spruta idag och har vart jätteledsen och hängig efteråt:( men han grinade bara till snabbt när dom tog sprutan och sen blev han knäpptyst så det var otroligt skönt! sen har han inte sovit många minuter under hela dagen så han har vart väldigt ledsen under hela eftermiddagen, mammas goa kille:( <3
Linnea har inte fått sin spruta än! och läkarbesöket åt båda barnen blev inställt ännu en gång! jag blir galen på sjukvården här omkring!!
 
Imorgon ska Linnea vara med sin moster och mormor några timmar, jag ska tatuera mig så hon kan inte vara där i flera timmar och behöva sitta still! jag har haft en klump i magen i flera dagar för att jag ska lämna henne! hon har bara haft barnvakt när jag födde Joel och några timmar dagarna efter Joel kom eftersom det blev så mycket som hände så hon kunde inte vara där. förutom de gångerna så har jag och lilltjejen suttit ihop! hennes pappa har haft henne en gång ensam men annars så har vi vart tillsammans så det känns fruktansvärt när hon inte är nära:/ men jag vet ju att hon kommer ha otroligt roligt men det gör ont ändå=/ Joel följer med mig eftersom att han är så liten och kan sitta still så han får sitta med Robin och titta på medan jag blir färdig:) 
 
Robin har fått jobb nu, i Norge:( men det finns inte så mycket att göra åt det eftersom det inte finns några jobb här hemma:/ så han åker på söndag och kommer hem fredagkvällar. känns inte kul alls och jag saknar honom redan, vi har sovit isär ett fåtal gånger under alla dessa år så det kommer vara extremt jobbigt att vara utan honom (ja jag har separtionsångest från min familj) men som sagt, han måste ju! bara att göra det bästa av saken!
 
Min älskade Bella kommer hem snart i alla fall, så då får jag gosa med henne medan karln är borta! <3
 
 
Ja annars då? vi har vart iväg och lekt och grillat med Tony och sandra och barnen, och sen har vi vart och lunchat med Lisa och Anders och barnen! så vi har haft mysigt:)
 
sen har min älskade syster kommit hem också, hon blir hemma en vecka och det är både jag och Linnea väldigt lyckliga över:)
 
nej men nu blir det sova!
 
 
/Annika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0