nattat och grett!

Nu är äntligen båda barnen nattade och sovandes, inte helt fel! :)
Linnea sover i sitt rum alldeles ensam, mammas stora tjej! och Lilleman sover i sin spjälsäng i vårat rum eftersom han fortfarande ska ha mat på nätterna! Linnea har just slutat att äta på nätterna, ja jag vet det tog en evighet!! men nekade man henne mat s skrek hon tills hon spydde, så det var rätt svårt att få henne att sluta, men när hon väl var redo så behövdes bara några nätters vaggande, sjungande och klappande för att äntligen få henne att sluta äta på nätterna:) det är så skönt att slippa kliva upp och mata även henne på nätterna! nu får lillkillen gärna sluta han med;P
jag förstår inte hur visa kan få barn som sover nätterna igenom, hur gör man liksom? lär mig!!!!!
 
nu får vi lite besök av Tomas så nu ska jag tassa ut ur sovrummet i hopp om att få ta en kopp te utan att Joel vaknar!
 
/Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0