mina hjärtan<3

nu sover båda barnen igen och jag ligger även jag i sängen och ska sova snart, Joel är lite halvvaken så jag måste hålla mig vaken tills jag hör att han kommit in i sömnen igen, vill inte hinna somna för att vakna efter två minuter och vara ännu tröttare.
 
jag och barnen är ensamma hemma om dagarna då Robin letar jobb för fullt. Så här hemma är det ful fart konstant! Idag kom alex och barnen och var med oss, underbara människa! har sån tur som har dig fröken! förstår inte hur du kan se precis hur jag mår även när jag försöker dölja det som bäst!!
Var så skönt med sällskap och helst när mitt fina sällskap fixar kaffe åt oss och fika åt barnen också! <3
 
Linnea växer för varje dag som går! hon härmar allt jag säger och pratar kontant nu!
 
Jag har även bytt nattningen på henne! Robin ska på jobbintervju i Norge på torsdag och får han det jobbet så blir jag ensam med barnen ju, och därför måste jag försöka och fixa så att allt går ihop, två barn, en mamma!
 
Förut har jag lagt Linnea, gett henne välling och sen sagt god natt och sen suttit i hennes rum tills hon somnat. men det blir lite tjorvigt om jag blir själv eftersom jag inte kan sitta där inne med Joel och försöka vara tyst och mina barn ligger ju som sagt aldrig själv så jag måste ju ha honom med mig. så nu ger jag vällingen och säger god natt och sen går jag ut ur rummet. hon har försökt med allt för att jag ska komma och lyfta upp henne, kastar napp och snutte, ställer sig upp och hoppar, ropar på mig, säger att mamma och pappa är bäst, att vi är söt, att farbror och moster är söta, att hon älskar mig, ja allt! men jag har ändå vunnit tillslut, gjort detta i tre nätter och hon fattar nog snart galoppen så pass bra att jag slipper gå in dit flera gånger innan hon äntligen ger sig! hon är så duktig min lilla tjej<3 
 
ni är hela mitt liv<3
 
 
/Annika
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0