dagarna som går

hej! mycket händer, och väldigt lite händer på samma gång. Joel är sjuk och har ont i magen så det finns väldigt lite tid till något annat än att bära på honom. jag förstår inte hur folk får barn som kan ligga själva, mina barn har vägrat, dom ligger själv i en minut max liksom! dessutom sover dom ju inte heller så jag är lite galen på hu andra får så lugna och trötta barn!! Linnea slutade sova på dagen när hon var ett och hon har just slutat äta på nätterna så nu går man bara in till henne två-tre gånger och stoppar in nappen och tröstar när hon vaknar och är rädd så det är ju underbart skönt:) Joel tar små korta powernaps på dagarna, det har hänt en eller två gånger att han sovit en timme i streck men det är sällan, sen vaknar han ca 2-3 gånger om natten och vill äta. tyvärr så är han dålig just nu och då sover han korta pass på 30 min på natten innan han vaknar och gråter hysteriskt, så jag sitter numera på min pilatesboll och skumpar honom genom hela nätterna, lillegrisen<3
 
nu ska jag skumpa och gumpa!
 
/Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0