börjar blogga.

Tänkte försöka mig på det här med att blogga lite.
jag har vart lite osäker på det här med att blogga om mina barn, vissa bloggar om sitt liv och lämnar barnen utanför bloggen, men det tycker jag är helt omöjligt då mitt liv är mina barn, på riktigt! och jag lägger upp bilder på dom på facebook så då ska väl det här med att blogga lite inte vara så farligt heller. ja vi får se om jag ändrar mig men än så länge så hade det vart roligt att kunna skriva lite om våran vardag och skriva av sig lite om det finns någon tid över!
 
Kanske ska börja att göra en liten presentation!
Jag heter Annika, är 22 år och mamma till de absolut bästa barnen i världen! Linnea är mitt första barn, hon är 20 månader och är den tuffaste lilla brud jag vet! hon är bestämd, har energi som 20 barn och är helt underbar!
Mitt andra barn heter Joel och är 4 månader, han är helt tokig, underbart glad och en riktig charmör:)
Mina barn är hela mitt liv, mitt allt! jag är en hönsmamma på högsta nivån och jag gör vad som helst för mina underverk!
Jag har ju även en sambo (han får vi ju inte glömma:P) han heter Robin och är pappa till båda barnen. han är den snällaste karl jag någonsin träffat, han gör mig glad och jag kan vara mig själv med honom!
vi har även en hund, en fransk bulldogg vid namn StorStina:P hon har ett öga, ingen svans och är nästan helt döv! men hon är väldens snällaste och är helt underbar med barnen:)
 
ja men vi börjar såhär, ska lägga in några inlägg till med presentationer av barnen, historier i våra liv och sen blir det väl mycket vardag! allt sånt som jag vill få ut ur huvudet och allt som jag vill ha kvar och kunna gå tillbaka och läsa om helt enkelt!
 
 
det här är vi, lite trötta, lite slitna men det är i alla fall vi:) 
 
/Annika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0